TO JUŻ 3 LATA!!


TO SIĘ DZIEJE !!!
UNDERTAKERS KOŃCZY DNIA DZISIEJSZEGO 3 LATA!
HAPPY BIRTHDAY TO US!

Nawet nie wiecie ile to wszystko dla mnie znaczy. Dla nas znaczy. Dzisiaj mijają 3 lata od pierwszej małej aktualki, która została wypuszczona dzięki zaangażowaniu 5 koleżanek, z początkowej ekipy zostały już, niestety, nie licząc mnie, 2 osoby, ale 2 osoby bardzo bliskie mojemu serduszku <3
Mam nadzieję, że zostaniemy ze sobą już na zawsze :3

a teraz dziwna próba rapowania w wykonaniu Akacza:
Leżę na rozdziale w tomie z 25-ma Skanlatorami manga leci 10-cio l. Laptop się kopci na stronie kurwa SFXa pierdolniety typesetter mu zrobił ?! I chuj . Jakiś chyba ?? Dymek ssie mi palca u nogi ??! Jebla idzie dostać. Trzymajcie się w tych Undertakers !!! 

Ok, to tyle, łapcie urodzinowe PREEEZENTY! <w sensie mangi>

Ao no flag - Tom 2 - Roz. 6 download | online
Black Torch - Tom 3 - Roz. 11 download | online
Eigyou Nika! - Tom 1 - Roz. 1 download | online NOWOŚĆ! MANGA 18+! YAOI!
Eigyou Nika! - Tom 1 - Roz. 2 download | online 
Heart no Kakurega - Tom 1 - Roz. 6.5 download | online 
Inferno - Tom 1 - Roz. 8 download | online
Katappashi Kara Zenbu Koi - Tom 1 - Roz. 1 download | online NOWOŚĆ! MANGA 18+! YAOI!
Motto! Hinekure chaser! - Tom 2 - Roz. 8 download | online 
Tondemo Skill de Isekai Hourou Meshi - Tom 1 - Roz. 5 download | online 
World Trigger - Tom 14 - Roz. 124 download | online

4 komentarze:

  1. DZięki za wszystkie rozdziały :) ale z Katappashi jest kłopot, bo nie można przeczytać, a tak się na to napaliłam ;)
    WSZYSTKIEGO NAJ NAJ z olazji 3 latek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, tak, wiem, wrzuciłam zły plik :<
      w końcu znalazłam chwilę, by to poprawić, więc można już śmiało czytać^^

      Usuń
  2. Sto Lat!!!
    Dzięki za rozdzialiki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Undertakers , Blogger